Maramureșul, promovat în Italia

0
203
The whole Borca family, from Breb, puts finishing touches on one of the 40 haystacks it makes each summer. Maramures, Romania. June 2012

Circuitele culturale din Transilvania, Maramureş şi Bucovina sunt atracţii constante pe care, între 13 şi 15 octombrie, 13 companii de turism le promovează într-un stand de 64 mp la Rimini, în Italia, în cadrul celei mai mari manifestări de profil din Europa, TTG Incontri, anunţă, marţi, ANT.

Pe lângă ofertele clasice cu care România n-a dat niciodată greş, agenţiile aduc şi pachete city break, pentru Bucureşti, cunoscut fiind faptul că italienii sunt turiştii „de casă” ai ţării noastre. Promotorii cu oferte atractive de turism de la noi au fost chemaţi de către Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) să participe la cea de-a 53-a ediţie a manifestării expoziţionale TTG Incontri organizată la Rimini, Italia, în perioada 13-15 octombrie 2016. Au răspuns solicitării 13 companii venind în standul expoziţional dedicat ţării noastre cu oferte de circuit în Transilvania, Maramureş şi Bucovina, turism rural, dar şi în Bucureşti, cu pachete city break. Din pachetul de promovare nu vor lipsi produsele tradiţionale, mustul, micii şi pastrama şi imaginile-souvenir care au devenit deja notorii, precum aceea cu Dracula.

„TTG Incontri este cel mai mare târg dedicat specialiştilor din industria turistică de pe piaţa italiană. Este manifestarea de referinţă pentru semestrul doi a anului şi un moment esenţial în stabilirea destinaţiilor în vederea creării cataloagelor pentru anul şi sezonul următor”, se arată într-un comunicat ANT.

Vor fi disponibile totodată şi oferte privind turismul activ, cel de aventură, turismul termal şi turismul balnear pentru sezonul estival 2017. Operatorii co-expozanţi din standul României vor avea propuneri pentru sejururi cu ocazii precum Halloween sau sărbătorile de iarnă şi pentru viitorul sezon turistic.

„Publicul care vizitează standul României va putea degusta preparate gastronomice, vinuri şi băuturi româneşti tradiţionale şi va primi un suvenir constând într-o imagine personalizată la standul României sau linguri din lemn cu simboluri tradiţionale. În cele trei zile de târg sunt prevăzute o serie de întâlniri cu specialişti de sector, cu reprezentanţii principalelor publicaţii trade, cu jurnalişti din presa generalistă şi travel&food bloggers”, mai anunţă ANT.

Potrivit ANT, Italia continuă să se menţină printre primele ţări generatoare de turişti către România, în special pentru turismul cultural, city break, rural şi în natură, business şi leisure. Destinaţiile preferate de italieni continuă să fie Bucureştiul, cetăţile medievale şi castelele din Transilvania, precum şi mănăstirile pictate din Bucovina.

LĂSAȚI UN MESAJ